Přihlášení
Ztratili jste heslo?
602 330 600,    603 706 833

Kdy a jak obdržím zásilku?

Platba dobírkou:

O expedici a odeslání zásilky budete informováni emailem a SMS zprávou v den odeslání. Zásilku (balík) obdržíte v následujících pracovních dnech na dobírku, tzn. že zboží zaplatíte přímo řidiči přepravní společnosti hotově při převzetí. Před doručením Vás bude dopravce kontaktovat s dalšími informacemi.


Platba převodem z účtu:

Při vytvoření objednávky na eshopu Vám bude zaslán email s potvrzením objednávky, který obsahuje všechny údaje potřebné pro platbu převodem z Vašeho bankovního účtu. Po připsání platby na náš účet Vám zboží ihned odešleme Vámi zvoleným způsobem a je Vám také současně odeslán email s potvrzením odeslání zásilky.


Platba hotově:

V tomto případě je Vámi objednané zboží rezervováno a je Vám odeslán email s potvrzením rezervace zboží. Doba rezervace není pevně stanovena, obvykle je to 10 dnů, lze však vždy upravit tento termín dohodou. Rezervované zboží můžete vyzvednout a hotově uhradit Vy nebo i kdokoliv jiný (např. Váš známý, který má cestu kolem). Plánovaný termín vyzvednutí nám prosím oznamte předem, abychom mohli zboží připravit ve skladu k expedici. Místem výdeje takto přijatých objednávek je pouze naše vzorková prodejna a sklady v Novém Strašecí v pracovní dny vždy od 9.00 do 13.00 a od 14.00 do 17.00 hodin, v sobotu pak od 9.00 do 11.00 hodin. Více informací na stránce kontakt.


Platba dobírkou (hotově) - výdejní místo:

V případě volby dopravy osobním převzetí ve výdejním místě je možná platba dobírkou, tedy v hotovosti při převzetí zboží ve výdejním místě. Platbu uhradíte provozovateli výdejního místa


Platba pomocí platební brány PAYU:

V tomto případě je Vámi objednané zboží odesláno ihned po obdržení zprávy o zaplacení (platba kartou, bankovní převod vybraných bank) nebo po obdržení platby (typicky platba složenkou např.).


Nevyzvednuté a odmítnuté zásilky (Obchodní podmínky):

Každá objednávka je právně závazná (v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). V případě nevyzvednutí zásilky na dobírku Vám bude následně účtován úrok z prodlení za nezaplacenou kupní cenu a také náklady vzniklé v důsledku nevyzvednutí zásilky (uhrazené poštovné + storno poplatek, celkem 200,- Kč). V případě neuhrazení bude celá pohledávka podstoupena specializované vymáhací agentuře a to k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených. Toto opatření jsme byli nuceni zavést jako ochranu všech našich slušných zákazníků, kteří si dobírky řádně vyzvedávají - jinak by došlo k navyšování ceny poštovného. Děkujeme za Vaše pochopení.

 

 

 

Kontakt

Telefony:
313 573 401 (prodejna)
602 330 600 (eshop)
603 706 833 (sklad, servis)
603 706 833 (Zásilkovna)


Email: xtech@xtech.cz

 

Bankovní spojení:

Fio banka, a.s.
Č. účtu: 2800262550/2010
Komerční banka, a.s.
Č. účtu: 107-2275630297/0100


Najdete nás i na MALL.CZ

 



XtechSoftware
Program XtechData
Exporty a importy dat (CSV, XML z programu Pohoda pro Podání online České pošty, PPL, GLS, DPD, InTime WE|DO, Geis, GLS, Zásilkovna, Uloženka a další. Import objednávek - Aukro, Alza Trade, Mall Partner prodej - XML feedy.
Vše co potřebujete pokud máte eshop, Pohodu a posíláte zásilky.

www.XtechData.cz

Platební metody

Poslední aktualizace

12.11.2024 02:29

Výběr měny

© 1991 - 2024 Xtech electronics s.r.o., Všechna práva vyhrazena.